poniedziałek, 5 listopada 2012

Bukiet z pralinek Lindt

Kolejny pomysł prezentowy, nie jest tak elegancki jak drzewko z Ferrero Rocher, ale ma swój urok. Pomysł urodził się po tym jak kupiłam wazon na prezent i chciałam go jakoś ładnie zapakować. Ostatecznie nie został opakowany, ale i tak wyglądał efektownie z takim bukiecikiem :)



Potrzebujemy:
Dwóch opakowań czekoladek Lindt

Kwiatki robimy z serwetek:
Obcinamy tę część serwetki która ma wytłoczony wzór.

Większą część składamy na pół.

I jeszcze raz na pół.

Następnie wycinamy na kształt ćwiartki koła.
Po rozłożeniu mamy kółko.

Układamy cukierek tak aby jeden z "ogonków" znalazł się na środku.

Całość chwytamy od spodu.

Podnosimy kolejne warstwy serwetki.
Zawiązujemy od spodu.
Jak widać na powyższych zdjęciach początkowo zrobiłam biały kwiatek. Jednak aby nie było za mdło, dodałam jedną warstwę zielonej serwetki.
 Do zrobienia jednego kwiatka potrzebowałam jednej warstwy zielonej serwetki i trzech białych.
Kwiatki przyczepiamy taśmą klejącą do patyczków (takich do szaszłyków), układamy w bukiet i owijamy w czerwoną bibułę.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz