poniedziałek, 29 października 2012

Dynia

Zbliża się Halloween i dynie znikają z warzywniaków. Na szczęście mój kochany mąż kupił jedną dynię w zeszłym tygodniu i zabunkrował ją na okazję wycinania :) Wycięłam zupełnie tradycyjną gębę dyniową, ale za to z fajnymi zębami :)





Potrzebujemy ładną, okrągłą z możliwie najmniejszą ilością skaz i uszkodzeń dynię.

Wycinamy wieczko...

...i zdejmujemy.

Dynie musimy wydrążyć, pestki można uprażyć a z miąższu zrobić np zupę:

Wybieramy szablon (mój to print screen z you tube)

Szablon przyklejamy do dyni (taśmą klejącą).

Przenosimy kontury robiąc dziurki pinezką.

Wygląda to tak :)

Wycinamy wszystkie elementy, które mają być na wylot.
Zaznaczamy granicę odcięcia skórki.

Zęby można dodatkowo zaokrąglić (ja tak zrobiłam) lub zostawić takie kanciaste :)

Dynia gotowa :)
Miłego wycinania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz