poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Kartka ślubna z różyczkami

Sezon ślubny trwa w najlepsze, w związku z czym kolejna propozycja, całkiem prosta do wykonania ;) różyczki oczywiście można kupić, ale jestem sknerusem, dlatego zrobiłam je sama, w dalszej części opis.

i jeszcze z kopertą


Jeśli chcemy zrobić więcej różyczek lepiej nie obcinać wstążeczki bo zostanie spora część do odcięcia.

1. Odmierzmy ok 20 cm (długość zależy od szerokości tasiemki moja miała ok 1 cm) i składamy, tak aby utworzył się kąt prosty.


2. Przekładamy pierwszy koniec wstążki do góry, drugi na prawo, następnie pierwszy do dołu, drugi na lewo itd. aż skończy nam się wstążeczka.

3. Powstanie coś co przypomina mi łańcuchy choinkowe robione z bibuły w czasach szkolnych (zasadniczo sposób składania jest identyczny)

4. Chwytamy palcami zawijańca tak, aby końcówki wstążeczki przylegały do siebie na płasko.
Drugą ręką chwytamy za końcówkę wstążki, najlepiej tą dłuższa i ciągniemy ją w dół (jak widać na załączonym obrazku ja się pomyliłam i pociągnęłam za krótszy koniec, który musiałam odciąć)

5. Po ściągnięciu powinna nam się uformować różyczka.

6.  Teraz wystarczy zawiązać supełek i różyczka jest gotowa do użycia.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz