czwartek, 26 lipca 2012

Powitanie

Witam,
Od dłuższego czasu rozważałam, czy założyć bloga, jak już zdążyliście zauważyć stało się. Powodem mojej decyzji jest wieczny bajzel w moich szpargałach (zanim coś znajdę, to mijają wieki), lecz też często mam ciekawy pomysł, stworzę coś, oddam w prezencie i zapominam jak to zrobiłam, gdzie znalazłam inspirację/przepis/wykrój, co prawda internet jest studnią bez dna i niby wszystko da się „wygooglać”, ale to zajmuje sporo czasu. Przechodząc do meritum sprawy, postanowiłam stworzyć podręczny notatnik z przepisami, wykrojami a przede wszystkim z instrukcjami dot. rzeczy, które chcę zrobić lub już zrobiłam.
Interesuje mnie wszystko, co potrafię wykonać własnoręcznie (często jest taniej, czasem ładniej), dlatego znajdzie się tutaj dużo tworów i potworów z przeróżnych dziedzin, ale zazwyczaj spędzam weekendy przy maszynie do szycia, więc o szyciu będzie prawdopodobnie najwięcej, znajdą się także posty o origami, kartkach okolicznościowych, pakowaniu prezentów, ozdobach itp.
Serdecznie zapraszam do korzystania z tego zbioru pomysłów moich i zaczerpniętych z sieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz