niedziela, 7 października 2012

Dozownik na mydło

Miałam małą przerwę techniczną w związku z urlopem. Wypoczęta i pełna energii znów zabieram się do robótek :) w najbliższym czasie na tapetę wchodzi łazienka w związku z czym pojawi się parę postów z tym związanych.
Temat na dziś to domowy sposób na dozownik do mydła. Zrobiłam dwie wersje (jak szaleć to szaleć :))


Nio to zabieramy się do pracy:

Potrzebujemy:






Słoik - dowolnej wielkości, ale trzeba pamiętać iż rurka pompki nie jest z gumy a powinna sięgać do dna słoika, należy więc wybrać przynajmniej takiej samej wysokości lub niższy i obciąć rurkę.










Pompka - zdobyczna, kupiłam mydło w płynie z dozownikiem.













Pzzepis


W nakrętce od słoika robimy dziurkę.
Ja użyłam śrubokrętu i młotka.












Teraz trzeba ją powiększyć, tak by można było wsadzić dozownik do końca. (włącznie z grubszą częścią rurki)
Do tej czynności użyłam kombinerek.










Dozownik wkładamy w nakrętkę podklejamy co by się nie ruszał, zakręcamy słoik i gotowe ;)















Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz